Srixon Tour 3

srixon_tour_banner.2422dd9e662c3cef73a6363410bd341d.1aa8967ca45a829239371d3b4124fa72.jpg

Praktisk informasjon Srixon Tour 3
29-30. august

Avmelding
Avmelding må gjøres før påmeldingsfristens utløp, og gjøres av spilleren selv i GolfBox.

Etter påmeldingsfristen må en påmeldt spiller som ikke skal delta stryke seg ved å sende en e-post til turnering@golfforbundet.no.

Beskjeder/Informasjon
Alle beskjeder vil bli slått opp på oppslagstavlen ved kafeteria.

Dommere
I denne turneringen er det utnevnt dommere fra NGF. Disse er der for å assistere i regelsituasjoner, sikre at spilleregler følges og se til at spillerne holder akseptabel spillehastighet. Kontaktinfo til TD og Hoveddommer vil publiseres av starter.

Drivingrange
Døgnåpent begge turneringsdager. Det brukes kort eller bankkort som gir 24 baller for kr. 30,-

Evakueringsplan
Evakueringsplan vil henge oppe på infotavle og distribueres på Srixon Tour sin Facebookside. Er det stor fare for torden eller andre grunner til evakuering vil den i tillegg bli utdelt på start.

Forecaddies
Forecaddies utplasseres ved behov. Starter informerer om eventuelle forecaddies. Forecaddies er utplassert for sikkerhet, men kan også assistere med å anvise/finne baller.Spilleren bør anvise ballens retning ved å strekke ut høyre eller venstre arm i skulderhøyde.

Førstehjelp
På turneringskontoret, i resepsjonen og hytte etter hull 8/13 Hjertestarter i klubbhus og bod etter hul 8/13.. Klubben har en ansvarlig for førstehjelp som kan rykke ut ved behov. Kontakt TD/turneringsleder ved behov.

Startlister

Startlister distribueres med lenke til Golfbox på Srixon Tours Facebook side, og henges opp på oppslagstavlen.

Garderobe/dusj/toalett
Som et ledd i koronatiltakene vil ikke garderober og dusjanlegg være tilgjengelige.. Toaletter på klubbhuset, i tillegg er det toalett ved hull 8 og 13.

Hullplassering
Tabell som viser dagens hullplassering, vil være oppslått på oppslagstavlen og være tilgjengelig hos starter.

Innspill
Det er fritt innspill for spillere som står på deltagerlisten, fortrinnsvis dagen før første runde. Bookes via Meland Golfklubb på tlf. 56 17 46 00. Minner om bestemmelser om innspill som du finner på NGFs regelkort. I tillegg vil regler for innspill bli slått opp på infotavle i klubbhus.

Nedslagsmerker skal repareres og oppslått torv skal legges tilbake. Brudd på denne bestemmelsen medfører at spilleren kan bli nektet start i turneringen. Dette avgjøres av Komiteen

Koronatiltak
For å sikre arrangementet foregår etter de kriterier myndighetene har satt, vil det bli innført spesifikke tiltak. Disse tiltakene vil offentliggjøres i god tid, og senest en uke før turneringen.  Elementer i disse tiltakene vil være begrensninger for hvem som har lov å oppholde seg på konkurransearenaen, og hvor lenge før og etter runden spillerne kan oppholde seg på konkurransearenaen. 

Lagring av utstyr
Utstyr kan oppbevares i klubbhus etter nærmere avtale på spillers eget ansvar.

Lokale regler
Alle spillere må ha nyeste versjon av Golfreglene og utskrift av NGFs regelkort. NGFs regelkort 2020 kan lastes ned fra NGFs hjemmesider. Utkast til eventuelle tillegg vil være oppslått på oppslagstavlen innspilldagen

Mat og drikke
Kafé er åpen i tiden 07:00 – 22:00.
Baguett/wraps Kr. 60,-
Mellom rundene lørdag: Lapskaus/pasta Kr. 100,-
Diverse retter inklusiv Pizza.
Mineralvannsautomat i bod etter hull 8/13 – kort/Vipps.

Offisiell tid
Offisiell tid vises på klokke som starter har ved hull 1 og hull 10.

Overnattingsmuligheter
Ved bestilling hos Nordic Choice Hotels, NGF-avtalen (opptil 20% rabatt på nettpris) brukes denne lenken: https://www.choice.no/norgesgolfforbund for å komme til en egen bookingside med oversikt over de 172 hotellene som er med i samarbeidet. Se også informasjon for den enkelte turning i GolfBox under Info/Turneringsinfo med opplysninger om spillerhotell, bestilling av rom på spillerhotellet og priser.

Alver Hotel AS, 5911 Alversund. Telefon: 56 34 38 00, epost: post@alverhotel.no Web: alverhotel.no. Dette er det nærmeste hotellet til banen. Ca. 20 minutter med bil. Pris inklusiv frokost og 2 retters middag: Enkeltrom Kr. 1.070,- per person. Dobbeltrom Kr. 770,- per person.

Premieutdeling
Finner sted ved hull 18 eventuelt i klubbhus så snart resultatlisten er klar etter siste runde.Tidspunkt for premieutdeling kan bli utsatt ved spilleavbrudd eller andre forsinkelser. Mer informasjon om premieutdeling og koronatiltak vil komme senest under første turneringsdag.

DSC_0557.JPG

Proshop

Åpen fra kl.07:00 – 22:00

Påmelding
Påmeldingen er bindende, og det er spillerens ansvar å melde seg på aktuell turnering i GolfBox innen påmeldingsfristen.NB! For å kunne bli kontaktet av arrangøren må spillere krysse av dette punktet ved påmelding, til hver turnering. Arrangøren forholder seg til den kontaktinformasjonen som er registrert på spillerens profil i GolfBox.

Radiosamband/sambandsmuligheter
Ute på banen vil det finnes sambandsmuligheter hos dommere og forecaddies.  Disse kan benyttes til å tilkalle assistanse ved regelspørsmål, sykdom eller lignende

Registrering
Samtlige spillere må bekrefte sin deltagelse ved å betale startkontingenten gjennom GolfBox. Spillere som ikke bekrefter at de stiller opp i turneringen ved å betale startkontingenten innen oppgitt frist strykes fra deltagerlisten, slik at reserver kan settes inn.

Resultatservice
Uoffisielle resultater: GolfBox livescoring oppdateres etter hvert hull.
Offisielle resultater: GolfBox Storskjerm kafeteria/peisestue. Oppslagstavlen i gang ved proshop.

Scorekort og Scorekortmottak
Vi vil komme tilbake med informasjon om hvordan score skal registreres og verifiseres av markør i koronatiltakene før turneringen.  Det vil bli satt opp merking som viser hvor scorekort mottak og sekretariat er.

Spilleavbrudd
Spilleavbrudd Se NGFs regelkort – Spilleavbrudd (Regel 5.7). Gjenopptagelse av spill – se NGFs regelkort. (Spillerne skal ved spilleavbrudd begi seg mot klubbhuset for å motta videre informasjon.)

Spilletempo
Se NGFs regelkort – Spilletempo (Regel 5.6)

Startlister
Startlister distribueres med lenke til Golfbox på Srixon Tours Facebook side, og henges opp på oppslagstavlen.

Starttider og spilleoppsett
Starttidspunkt runde 1: Kl. 08:00, antatt runde 2 kl. 13:30. 3 runde starter klokken 08:00. 

Traller
Spillerne oppfordres til å bruke egne traller. Det kan ikke påregnes at nødvendig antall traller er tilgjengelig for utleie. Utleie av tralle kr 50,- per runde. Tralle kan leies i proshop.

Turneringskomité
Mobil:e-post:Turneringsleder: Christen Larsen950 53 343Christen.andreas.larsen@bkkfiber.noTD: Vanja Snørteland986 44 621vanjagolf@gmail.comHoveddommer:Erik Storm414 29 516erik.storm@me.com

Turneringssekretariat
Er i klubbhus merket med ”Turneringskontor”. Åpent fra kl. 07:30 alle spilledagene.Christen Larsen telefon 950 53 343.  Ved behov for førstehjelp kontakt Kjellfrid Larsen (er tilstede begge dagene) telefon 908 69 639.

Utfyllende informasjon om turneringen
Se mer på www.golfforbundet.no/(Turneringer/Srixon Tour).

IMG_2346.JPG
Forrige
Forrige

Registrering av publikum

Neste
Neste

Karsten Memorial Ping Tournament